Etter 7 timer i buss fra Fortaleza, samt en times tur på safaribuss over sanddyner og langs strender kom vi endelig frem til Jericoacoara.
Landsbyen som minner om verdens ende med sanddyner og hav så langt øyet kan se.
Her koser vi oss med late dager i sola, nye brasilianske bikinier, og god mat og drikke.
Vi merker regntiden her også med byger som kommer og går, men de går fort over så vi søker bare ly med en liten caiprinha eller to og så tilbake i sola.
Sjekk ut flere bilder fra paradis HER!
Heeeey jenter!!
SvarSlettEndelig har jeg fått kommet meg innom denne bloggen. ser ut som om dere har det helt supert:)
nyt turen videre og kos dere masse!!
hilsen hu som begynner på jobb i dag:(
(Ingvild)