Var ute i brasiliansk tid i dag igjen (eller South-American time som James fra Miami ville ha sagt. Jeg er ikke helt komfortabel med det). Til mitt forsvar skal det sies at frokost paa hotellet serveres kl. 07 og bussen ut tar mellom 45 min og 1 1/2 time. Da sier det seg selv at det er vanskelig aa vaere der til 08!
I utgangspunktet skulle jeg vaere i prosjektet ut uken, men siden damene kommer til Salvador i morgen har jeg tatt en dag fri for aa vaere velkomstkomité! I dag var med andre ord siste dagen i prosjektet, og det er jo typisk siden jeg akkurat har blitt varm i troya.
Var sammen de mellomstore og de store barna i dag. Snakket om frukt og farger og dager og maaneder og kroppsdeler og what not. Fant paa kreative laeringsmetoder som funket ganske bra, og som jeg ble ganske stolt av da jeg saa hvor godt de slo an.
Fikk klemmer og brev og tegninger da jeg skulle dra. Hoveddame Duci ga meg et fint brev som jeg skal oversette med google translate naar jeg kommer hjem.
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar
Tilbakemeldinger? Tips?