Vi skulle egentlig reise til Fortaleza fra Jeri i går kveld, men vi er her jaggu enda. Og for et fantastisk sted dette er! I går hadde vi en helt vidunderlig dag. Vi var på Buggy ride rundt i området og fikk sett laguner, ligget i hengekøyer med stumpen i vannet, kjørt flåtebåter, kjent vinden i håret og vi fikk også se solnedgangen gjennom hullet i en sten. Dessuten tok vi en masse fantastiske bilder som kommer etterhvert. Foreløpig har vi denne smakebiten lånt fra Youtube:
Da vi kom hjem etter eventyret spiste vi middag og tok en deilig drink i bargaten som hver kveld dukker opp fra intet. I 18-tiden hver kveld, etter at solen har gått ned, triller de gamle tantene frem vognene sine og begynner å mikse drinker til tørste feriegjester. Det er caipirinhas og caipiroskas (a form of Caipirinha prepared with vodka instead of the usual cachaça) i alle mulige varianter. Favoritten foreløpig er caipirinhas med stjernefrukt!
Byen var ganske tom etter helgen, så vi tok en tidlig kveld og gikk hjem og lekte med Chatroulette. Det var en rar avslutning på en dag som har tatt pusten fra oss!
mandag 19. juli 2010
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar
Tilbakemeldinger? Tips?