Om oss

Denne bloggen er en samlig reisebrev fra vår tur til Brasil sommeren 2010. Vi er 5 frøkner som har gått i klasse/parallellklasse sammen siden barneskolen. I 2003 var fire av oss på tur til Tyrkia (selvfølgelig), og suksessen gjentar vi nå 7 år senere. Denne gangen har vi også med en ny turdeltaker (som i og for seg også burde vært med første gangen).