Jeg maatte be bordboenn paa engelsk, og barna insisterer paa at jeg ligner paa Beyonce. Det er jo litt spesielt.
I dag var det ogsaa tid for leksjon nummer 2 (litt bedre forberedt):
Repetisjon av ordene fra i gaar (saerlig tall og dager)
Frukt
Farger
Skolesaker
Sanger: Hode, skulder, kne og taa (eller Head, shoulder, knees and toes) og Row, row, row your boat
Min amerikanske venn har reist til Rio, og jeg er naa alene igjen frem til resten av damene kommer paa fredag. Alle jeg har snakket med paa hotellet saa langt har blitt ranet, saa jeg gaar ikke med veske lenger naar jeg farter rundt i byen. Det er i og for seg helt greit, for alt jeg har i vesken er boeker og telefon, og telefonen trenger jeg jo i og for seg ikke her uansett (det er jo grisedyrt). Og saa jobber jeg med aa kle meg som en lokal og har kjoept Havaianas! Sorte og veldig diskrete vel og merke.
Tirsdager er den store kvelden i Salvador, saa naa skal jeg ut i regnet for aa faa med meg litt livemusikk!
Haaper at roekla har det toppen i Itacaré enda (tipper det). Har ikke hoert noe annet!
Laster opp bilder naar vi faar en chance! Hyggelig med kommentarer forresten! Fortsett gjerne med det!
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar
Tilbakemeldinger? Tips?