I går kveld kl. 19.15 landet vi på Gardermoen etter å ha vært på reisefot siden kl. 17.20 søndag kveld. Først gikk flyet fra Fortaleza til Sao Paolo, og så fra Sao Paolo til Frankfurt. Ikke spør meg hvorfor vi tok den omveien. Det er ikke fordi vi er så innmari glade i å fly ihvertfall, men vi fikk i det minste god tid til å se mange filmer på flyet!
I Frankfurt ble jeg stoppet i sikkerhetskontrollen for å være med på "special test". Ble litt skjelven da det kom en mann i dress for å ta meg med "til et annet sted". Det viste seg at de bare skulle sjekke kameraet mitt for sprengstoff, men jeg ble svett der en liten stund.
På Gardermoen ventet venner, familie og kjærester med store glis om munnen. Da var det liksom greit at ferien var over.
Turdeltakerne skiltes på flyplassen (som venner), og reunion er allerede avtalt. Det blir caipirinha, caipiroska, brasiliansk musikk og havaianas. 3 av 5 har brukt ferien til å lese Elizabeth Gilberts Eat, Pray, Love, og vi skal se filmen sammen når den kommer 01.10.10:
tirsdag 27. juli 2010
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar
Tilbakemeldinger? Tips?