fredag 2. juli 2010

Itacaré!!!

Naa er vi samlet igjen! Oppstart i Gateengler ble flyttet til mandag, og i Salvador oste regnet ned. Saa i gaar satte jeg (Tuva) meg paa baat og buss og reiste til Itacaré. Baatfolge fikk jeg av min nye venn, gymlaerer James fra Miami. Paa bussen maatte jeg klare meg alene. De har fine busser her, og det var goy aa se kystlinjen fra Salvador og nedover til Itacaré. Mange smaa sote fiskebyer og surfesteder, hvis man liker saant.

Selve reisen tok bortimot 7 timer. Kl 20.00 gikk jeg av av bussen og kom til et hus fullt av smilende norske piker (og en mann fra Argentina). Deretter vanket det fest og moro til langt paa natt! En fin liten surferby dette. Mange gode resturanter og hyggelige folk.

I dag har det vaert fotballkamp, og Brasil tapte akkuratn 2-1 mot Nederland. Stemningen er ikke akkurat paa topp, for aa si det saann. Skulle lastet opp noen bilder, men disse maskinene paa internettcaféene har ikke blaatann.

Paa grunn av regnet har vi forresten bestemt oss for aa droppe Chapada Diamantina og bare reise rett til Fortaleza neste lordag. En rask titt paa yr.no viser oss at det var en lur avgjorelse:



Kontra:


Sondag reiser jeg tilbake til Salvador, og saa kommer rokla etter paa fredag. Da skal vi paa 50 Cent-konsert. Vi vet aa kose oss paa tur!

1 kommentar:

  1. Hallo buruglene mine!! Så fin blogg dere har fått:) Håper dere STOR KOSER dere!!! Gleder meg til og se dere igjen! Take care og pass godt på hverandre:) Stoooor klem fra Linn Hilde!

    SvarSlett

Tilbakemeldinger? Tips?