Naa har jeg (Tuva) forlatt jentene paa flyplassen og har funnet meg til rette paa hotellet i Salvador. De har reist videre til Itacare, og skal mote meg her fredag 9.7. Det regner og jeg er sulten, men vet ikke helt hvor jeg skal faa tak i mat. Har funnet meg en amerikansk venn fra Miami. Han er voksen og laerer, og har med seg en sammenleggbar sykkel. Visa-kortet mitt funker ikke her, men jentene har tatt ut penger til meg saa jeg tror det skal gaa bra.
I morgen er forste dag i prosjektet Gateengeler i Brasil, men jeg har fortsatt ikke faatt info om hvem jeg skal mote og naar. Tenker at jeg bare tar bussen ut, og sa ordner det seg nok!
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar
Tilbakemeldinger? Tips?