onsdag 30. juni 2010

Salvador og vaare veier deles for en liten stund

Naa har jeg (Tuva) forlatt jentene paa flyplassen og har funnet meg til rette paa hotellet i Salvador. De har reist videre til Itacare, og skal mote meg her fredag 9.7. Det regner og jeg er sulten, men vet ikke helt hvor jeg skal faa tak i mat. Har funnet meg en amerikansk venn fra Miami. Han er voksen og laerer, og har med seg en sammenleggbar sykkel. Visa-kortet mitt funker ikke her, men jentene har tatt ut penger til meg saa jeg tror det skal gaa bra.


I morgen er forste dag i prosjektet Gateengeler i Brasil, men jeg har fortsatt ikke faatt info om hvem jeg skal mote og naar. Tenker at jeg bare tar bussen ut, og sa ordner det seg nok!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tilbakemeldinger? Tips?