fredag 25. juni 2010

i morgen skjer det

Avreisen nærmer seg med stormskritt. Den er i morgen faktisk. Kl. 17.10 mer nøyaktig. Og jeg har begynt å pakke først nå. For hva tar man med seg på langtur, egentlig? Vi har fått en fin pakkeliste fra Elisabeth som funker bra som veileder, men så var det jo det der med å ha en personlig twist. Det er jammen ikke så lett når man er ute i siste liten (dvs. kvelden før).

Sekken er tatt fram. Den er fylt med sko foreløpig. Resten av greiene ligger bare der. Det er solkrem, myggmiddel, hårkur og klær av ymse slag. Og når det er på plass så er det smykker og sjal som skal velges ut og pakkes ned. Det er mye å ta stilling til en fredag aften når klokken nærmer seg 23 etter en lang arbeidsuke.

Men, vi har ingen tid å miste! I morgen skjer det. Da braker det løs og vi er på vei til Rio!




P.S. Håper forresten Brasil vinner VM. Hvis klipp fra folkefest i gatene: se etter fire relativt høye, blonde jenter og en mellomblond en. Det kommer til å være oss!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tilbakemeldinger? Tips?