Denne bloggen er en samlig reisebrev fra vår tur til Brasil sommeren 2010. Vi er 5 frøkner som har gått i klasse/parallellklasse sammen siden barneskolen. I 2003 var tre av oss på tur til Tyrkia (selvfølgelig), og suksessen gjentar vi nå 7 år senere. Denne gangen har vi også med to nye turdeltakere (som i og for seg også burde vært med første gangen).
Nå er det knappe 25 dager igjen til avreise! Vaksinene er tatt, sekken er hentet på Nesodden og noen av oss har ihvertfall kjøpt microfiberhåndle på Clas Ohlson (selv om visse turdeltakere mener at det kun er på
Nomaden man får de gode sakene).
Snart er det tid for siste planleggingsmøte, og så gjenstår det bare og glede seg:
"Man, it's old in brazil!" Gleder meg til å følge dere på eventyr!
SvarSlettdu er nerd! prøvde bare si ifra, endte med å kaste det jeg kjøpte fordi det var crap. stabeis!
SvarSlettoi da. jaja, jeg kjøper ikke nytt nå. da får jeg heller bare låne ditt :)
SvarSlett