Her er det eventyr! Vi har matet små miniaper med bananer. Vi har fått penis servert til middag og er stadig på utstilling (det er visst ikke så vanlig å være blond og beige her). Vi har drukket store mengder pils og caprinas, og de to siste dagene har vi tilbragt på Ipanema og Copacabana. På Copacabana så vi også Brasil slå Chile i fotball. Det var tøft! Har ikke sett så mange gatebarn. Det trodde jeg jo at vi skulle, særlig etter alle de favela-filmene jeg har sett.
I går skulle vi bytte hotellrom (det var planen hele tiden), men istedenfor fikk vi bytte hus! Nå bor vi i et slott sammen med en mann litt oppi gaten fra casa 579 (tipper det er casa 583). Det er rart. Masse statuer og kunst og greier. Der skal vi bo til i morgen. Da reiser jeg til Salvador mens de andre skal videre til Itacare. Litt skummelt å skulle være en uke alene i det som skal være Brasil sin mest kriminelle by.
I dag skal vi kjøre taubane fra sukkertoppen og ned. Og så skal vi på shopping og spa! Jeg håper å finne en minibank som kan lese kortet mitt. Ai, caramba. Er glad for å ha funnet ut at de forstår spansk i dette landet. Lirer av meg den ene spanske frasen etter den andre. Skjønner ikke hva de svarer tilbake enda, men det kommer nok.
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar
Tilbakemeldinger? Tips?