tirsdag 20. juli 2010

Salvador: BILDER

24 timer i Salvador (9.-10. juli): spiste en pizza med mer ost enn deig, drakk litt øl, var på 50 Cent konsert, ble gjennomvåte, møtte på en kunsthandler som en gang håndhilste på Magne Furuholmen i A-ha og handlet souvenirer.











Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tilbakemeldinger? Tips?